12 февраля

Експериментальна діяльність

 

    Наша школа широко застосовує в навчально-виховному процесі інноваційні технології та працює в різних експериментах.
    Ми є учасником всеукраїнського експерименту: «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіа освіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів».
 
 
    Основною метою дослідження єекспериментальна перевірка результативності вітчизняної моделі медіа освіти, відповідних інноваційних технологій у навчально-виховному процесі загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, проектів підготовки медіа педагогів та медіа психологів для роботи в школі.
    З метою підвищення рівня медіа культури старшокласників у 2013-2014 навчальному році в нашій школі було впроваджено курс за вибором «Медіакультура» для учнів 10 класів.Створені короткострокові курси:
-         Курс «Людина у світі інформації», який викладає вчитель історії Приходько Т.М., вчитель-методист;
-         Курс «Візуальна медіа культура і медіа мистецтво», який впроваджений розвивати медіа творчість учня і викладається Топчій Л.Г., психолог-методист;
-         Курс «Медіакультура в кіберпросторі та основи безпечної поведінки в Інтернеті», який буде викладатися вчителем інформатики Кравченко О.М., старший вчитель.
Результатом курсу є творчі роботи учні (проекти-презентації на теми, запропоновані курсом «Медіакультура»).
    З метою підвищення рівня освіти та конкурентоспроможності випускників школи на ринку праці школа бере участь в проведенні дослідно-експериментальної роботи за темою "Науково-методичні засади впровадження фінансової грамотності у навчально-виховний процес навчальних закладів".
 
    Курс за вибором «Фінансова грамотність»  призначений для учнів 10 класів. Вчитель Фещук М.Ю. (викладач Київського Університету ім. Б. Грінченка) проводить навчання за такими темами, як «Історія і теорія грошей», «Введення до власних фінансів», «Податки та податкова культура», «Пластикові картки, банкомати і грошові перекази», «Іноземна валюта та валютні операції», «Власна фінансова безпека», «Депозити», «Інвестиції», тощо. Ці теми адаптовані до вікових особливостей учнів, і через практичну діяльність вони допомагають їм сформувати певні економічні компетенції, зрозуміти роль фінансових установ в економіці, розрізняти види фінансових послуг,  оцінити переваги та недоліки різних фінансових продуктів.
    Учні з цікавістю відвідують факультативний курс та беруть активну участь в рольових та ділових  іграх, презентаціях, тощо.
 
    Також школа працює над проектом «Хмарні технології навчання для загальноосвітніх навчальних закладів». Це дасть можливість  максимально ефективно використовувати наявні програмно-апаратні ресурси школи, а учні матимуть можливість застосовувати на практиці найсучасніші комп'ютерні технології. Для навчання  учні зможуть використовувати ipad-и, ноутбуки або нетбуки, що підтримують безпровідне підключення за стандартом Wi-fi. Розпочалася активна робота в порталі вчителів і учнів.

«

Файли