Історична довідка

   Середня школа № 20 була заснована в 1920 році і діяла на Подолі близько шістдесяти років. У 1979 році, коли була побудована нова школа на Оболоні, їй віддали саме 20-ий номер.

   Протягом років статус змінювався: 

  • 1979-1992 р.р. – загальноосвітня школа з російською мовою навчання, іноземна мова французька. Існувало більшість класів, де навчання велося російською мовою (іноземна мова – французька); класи з українською мовою навчання (іноземна мова англійська);
  • 1992-1998 р.р. – загальноосвітня школа з українською мовою навчання, іноземна мова французька, друга іноземна мова – англійська;
  • З 1998 р. – спеціалізована школа № 20 – ЗНЗ І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням французької мови з першого класу, друга іноземна мова – англійська;
  • З 2001 р. - спеціалізована школа № 20 з білінгвальними класами;
  • З 2013 р. – навчально-виховний комплекс «спеціалізована школа І- І І І ступенів – ліцей» № 20.

Про школу

    Щороку в школі навчається близько 900 учнів в 30 класах. З першого класу починається вивчення французької мови (клас ділиться на 3 групи), з другого класу учні вивчають англійську мову (клас ділиться на 2 групи). Школа бере участь у проекті «From starts to movers», «Хмарні технології навчання», в експерименті "Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості учнів", апробації підручників математики. Школа є учасником всеукраїнського експерименту «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіа освіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів», «Науково-методичні засади впровадження фінансової грамотності».

   Педагогічний колектив працює над темою «Впровадження прогресивної педагогічної практики з метою формування компетентісно орієнтованої гармонійно розвинутої особистості».

   За угодою з Інститутом Франції в Україні школа з 2001 року реалізує проект створення двомовної (білінгвальної) школи. З 3 класу (1 раз на тиждень) викладається математика французькою мовою. З 5 класу в білінгвальних класах продовжується викладання математики та інформатики французькою мовою для дітей, схильних до точних наук, історії, географії французькою мовою – для учнів, схильних до гуманітарних наук. В старших класах викладається спецкурс "Ділова французька мова", "Країнознавство"; планується технічний переклад. Програми та підручники з математики та інформатики розробляє вчитель математики Ковальчук-Хімюк Л.О., викладач НТУУ "КПІ", яка вільно володіє французькою мовою. Програми затверджуються Інститутом інноваційних технологій.

   Проект двомовної школи полягає в організації з 3 класу системи освіти, що, з одного боку, сприяє використанню новітніх технологій навчання і надає змогу базуватися на програмах DELF та DALF, з іншого боку, забезпечують викладання окремих предметів французькою мовою.

   Учні білінгвальних класів створюють та захищають проекти з історії, географії, математики, інформатики французькою мовою. Останнім часом учні школи беруть активну участь в різноманітних конкурсах, тестуванні, які організує між школами з білінгвальними класами Посольство і Міністерство освіти Франції. Учні школи, починаючи з 5 класу, за бажанням, здають іспити DELF scolaire рівнів A1, А2, B1, B2, а випускники (11 клас) обов'язково повинні здати рівень B2.

  

   Понад 250 учнів щороку є переможцями районних та міських турів Всеукраїнських олімпіад, МАН, Міжнародних конкурсів: Міжнародний математичний конкурс "Кенгуру", Всеукраїнський учнівський фізичний конкурс "Левеня", Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності "Бобер", Міжнародний інтерактивний учнівський природничий конкурс "КОЛОСОК", Всеукраїнський конкурс з французької мови "Галлус", Всеукраїнський конкурс з англійської мови "Гринвіч".

   Щкола рішенням Київської міської ради від 13.11.2013 №489/9977 отримала статус  НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЛІЦЕЙ " №20. З 2013-2014 р. введено в ліцейних класах профільне навчання за напрямками:

  •  іноземна філологія;
  • математичний;
  • економічний;
  • комп'ютерні технології.

   В 2013 році школа отримала Сертифікат довіри Департаменту освіти і науки, молоді і спорту.

 

 

   За підсумками атестації в 2014 році школа "Атестована з відзнакою"

 Матеріально-технічна база школи

   Матеріальна та технічна база задовольняє потреби вчителів, учнів, сприяє забезпеченню повної середньої освіти на достатньому рівні, розвитку особистості, її нахилів, інтересів, здібностей, створює сприятливі умови для роботи вчителів та навчанню і вихованню учнів.

   Школа має:
•  сучасні навчальні кабінети, в багатьох з них є комп’ютери, телевізори, DVD- плеєри, відеомагнітофони, музичні центри, БФП, LCD-телевізори;
•  сучасні актова, спортивна зали, конференц-зал;
•  сучасну бібліотеку, в якій знаходиться шкільна медіатека;
•  відеозал, параболічну антену з прямою трансляцією телепередач з Франції, Англії та інших країн;
•  сучасну їдальню на 250 місць;
•  3 музеї: музей українського побуту (має сертифікат Зразкового музею), музей В. Близнеця, музей історії школи;
•  сучасні медичний та стоматологічний кабінети; (медкабінет двічі посів I місце в районі та в місті за результатами конкурсів-огляд медичних кабінетів;
•  кабінет техніки безпеки (за підсумками конкурсу-огляду нагороджено Грамотою МОН України);
•  кімнату-самоврядування;
•  сучасно оформлений вестибюль, коридори, рекреації;
•  3 сучасних комп’ютерних класи;
•   інтерактивні дошки та  проектори з екраном;
•   ноутбуки;
•  ігрову кімнату;
•  майстерні – (І місце в районі та в місті);
•  шкільний внутрішній двір – протягом 3-х років в конкурсі посідав призові місця. У шкільному дворику створено спортивно-розважальний майданчик для учнів початкової школи. У дворику проводяться уроки малювання, фізичної культури, української та іноземних мов, тощо
•  спільно з асоціацією "Солей Енергодар" в школі створюються інформаційний французький центр з медіатекою для навчання. У створенні матеріальної бази велику допомогу надають батьки, правильно розуміючи, що матеріальне забезпечення кабінетів в школі – одна з головних складових модернізації освітнього процесу, цілісного всебічного виховання, навчання, розвитку та сприяння самореалізації особистості учня, створення сучасних комфортних умов для навчання.

«